Főbb feladatok

  • Számlák és a hozzájuk kapcsolódó dokumentációk kezelése, rendszerezése és ellenőrzése
  • Ügyviteli rendszer és egyéb belső nyilvántartások naprakészen tartása
  • Munkatársak adminisztrációs feladatainak támogatása
  • Folyamatos kapcsolattartás a társ területekkel
  • A beszerzési szabályzat és egyéb kapcsolódó szabályzatok folyamatos nyomon követése

Munkakör betöltésének feltételei

  • Középfokú végzettség
  • Hasonló területen (pl. back office vagy irodai asszisztensi területen) szerzett min. 2 év tapasztalat
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • Precizitás, pontosság
  • Megbízhatóság, terhelhetőség
  • Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség

Munkavégzés, szerződési feltételek

  • Teljes munkaidő (heti 40 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével

Munkavégzés helye

1113, Budapest, Tas vezér utca 3-7.

Kezdési időpont: a pályázatok elbírálását követően azonnal

Amit biztosítunk

  • Lendületes, innovatív csapat
  • Családias, barátságos munkakörnyezet
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Kellemes munkahelyi légkör