Főbb feladatok
- Számlák és a hozzájuk kapcsolódó dokumentációk kezelése, rendszerezése és ellenőrzése
- Ügyviteli rendszer és egyéb belső nyilvántartások naprakészen tartása
- Munkatársak adminisztrációs feladatainak támogatása
- Folyamatos kapcsolattartás a társ területekkel
- A beszerzési szabályzat és egyéb kapcsolódó szabályzatok folyamatos nyomon követése
Munkakör betöltésének feltételei
- Középfokú végzettség
- Hasonló területen (pl. back office vagy irodai asszisztensi területen) szerzett min. 2 év tapasztalat
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- Precizitás, pontosság
- Megbízhatóság, terhelhetőség
- Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség
Munkavégzés, szerződési feltételek
- Teljes munkaidő (heti 40 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
- Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével
Munkavégzés helye
1113, Budapest, Tas vezér utca 3-7.
Kezdési időpont: a pályázatok elbírálását követően azonnal
Amit biztosítunk
- Lendületes, innovatív csapat
- Családias, barátságos munkakörnyezet
- Hosszú távú munkalehetőség
- Kellemes munkahelyi légkör